خريد بک لينک
رزرو آنلاين هتل خارجي
خريد سکه سوکر استار ارزان
دانلود زیرنویس فارسی
نسیم آسایش لابی من
رزرو آنلاين هتل خارجي
وکیل مهاجرت
بسکتبال
فلنج
سایت همسریابی
فایل حقوق
<-BloTitle->
<-BloText->

عضویت در سایت
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
ادرس سایت یا وبلاگ : http://
سال تولد:
جنسیت :
وضعیت تاهل :
کشور : (کشور محل سکونت)
شهر :
آیدی یاهو :
کد امنیتی : *

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
<-TalarTitle-> <-TalarSub-> <-TalarHit-> <-Talarwriter->

تاريخ : 16 مهر 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : موسوی | بازدید : <-PostHit->
پایان نامه بررسی تأثیر عوامل محیطی در ابتلا به سرطان پستان

پایان نامه بررسی تأثیر عوامل محیطی در ابتلا به سرطان پستان

دانلود پایان نامه بررسی تأثیر عوامل محیطی در ابتلا به سرطان پستان

پایان نامه بررسی تأثیر عوامل محیطی در ابتلا به سرطان پستان
دسته بندی دکترا
فرمت فایل doc
حجم فایل 326 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 120

 

پایان نامه دکترا بررسی تأثیر عوامل محیطی در ابتلا به سرطان پستان

چکیده

 

اهداف طرح: سرطان پستان  از كل سرطان­های موجود در زنان را تشكیل می­دهد و عامل عمده­ی مرگ ناشی از سرطان در زنان 59-20 سال است. متأسفانه میزان ابتلا به این سرطان در برخی از كشورها به ویژه کشور ما به شدت رو به افزایش است. لذا شناسایی عوامل خطرزای احتمالی و نقش آنها در ابتلا به این نوع سرطان در جامعه ما بسیار اهمیت دارد و شناخت آنها مرهون مطالعات تحقیقاتی خواهد بود.این مطالعه با هدف تعیین ریسك فاكتورهای فردی و محیطی مؤثر بر سرطان پستان در استان اردبیل طراحی و اجرا شده است.

مواد و روش ها: مطالعه حاضر از نوع تحلیلی (مورد – شاهدی) می باشد که بر روی 75 نفر بیمار مبتلا به سرطان پستان با تایید پاتولوژی و 75 نفر شاهد که از نظر سن (گروه های سنی 5 ساله) و محل سکونت با گروه مورد همسان سازی شدند، انجام شد. اطلاعات با استفاده از پرسشنامه و از طریق مصاحبه حضوری جمع­آوری شد. پرسشنامه حاوی سوالاتی در خصوص اطلاعات دموگرافیك، مشخصات باروری و سوابق خانوادگی وی بود. در تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون های مجذور کای، Fisher، T-test و رگرسیون لجستیک استفاده شده است. 

یافته ها: در این مطالعه میانگین و انحراف معیار سنی در گروه مورد و شاهد به ترتیب 9/11±5/46 سال و 4/12±2/46 سال (دامنه سنی20 تا 86) بود. متغیرهای مصرف داروهای ضد بارداری   (13/21-27/2=%95CI،9/6=OR) و مصرف گوشت قرمز (97/6–2/1=%95CI،9/2=OR) به عنوان فاكتورهای خطر سرطان پستان و سابقه ی شیردهی (83/0-06/0=%95CI،2/0=OR) و مصرف ماهی (43/0-06/0=%95CI،15/0=OR) به عنوان فاكتورهای محافظت كننده از ابتلا به سرطان پستان شناخته شدند.

نتیجه گیری:  میانگین سن ابتلا به سرطان پستان در استان اردبیل با مطالعات انجام شده در سایر نقاط كشور هماهنگ است ولی نسبت به جوامع توسعه یافته 2 دهه كمتر می باشد. با توجه به شناسایی عوامل خطر سرطان پستان در استان اردبیل توصیه  می شود كه افراد دارای این نوع عوامل خطر نسبت به مراقبت های لازم برای تشخیص زودرس از جمله خودآزمایی پستان به موقع اقدام كنند.

واژه های كلیدی: سرطان پستان -  عوامل محیطی -  عوامل فردی 

 

 

 

فهرست مطالب

 

عنوان                                          صفحه

فصل اول: طرح تحقیق

1-1 مقدمه......................................... 2

2-1 اهمیت موضوع پژوهش و بیان مسئله................ 3 

3-1 تعریف واژه‌ها.................................. 5

4-1 اهداف پژوهش................................... 7

1-4-1 هدف كلی..................................... 7

2-4-1 اهداف اختصاصی............................... 7

3-4-1 اهداف كاربردی  ............................. 8

5-1 فرضیات پژوهش.................................. 8

فصل دوم: بررسی متون

1-2 مبانی نظری.................................... 11

1-1-2 تكامل پستان................................. 11

2-1-2 آناتومی پستان............................... 12

3-1-2 فیزیولوژی پستان............................. 15

4-1-2 انواع سرطان پستان........................... 16

 

 

5-1-2 پاتولوژی.................................... 21

6-1-2 تشخیص سرطان پستان........................... 23

7-1-2 درمان سرطان پستان........................... 24

8-1-2 اپیدمیولوژی سرطان پستان در جهان............. 27

9-1-2 اپیدمیولوژی سرطان پستان در ایران و اردبیل... 30

10-1-2 فاكتورهای خطر سرطان پستان.................. 31

11-1-2 پیش آگهی و میزان بقای سرطان پستان.......... 36

12-1-2 مدل های ارزیابی و برخورد با خطر............ 39

2-2 مروری بر مطالعات انجام شده.................... 42

1-2-2 مطالعات جهان................................ 42

2-2-2 مطالعات ایران............................... 45

فصل سوم: مواد و روش ها

1-3 نوع مطالعه.................................... 49

2-3 جامعه آماری و روش حجم نمونه................... 49

3-3 روش گردآوری اطلاعات ........................... 50

4-3 روش تجزیه و تحلیل داده ها و بررسی آماری....... 50

5-3 ملاحظات اخلاقی.................................. 51 

 

 

فصل چهارم: نتایج

1-4 نتایج......................................... 53

2-4 جداول......................................... 64

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

1-5 بحث........................................... 77

2-5 نتیجه گیری.................................... 86

3-5 محدودیت های طرح .............................. 87

4-5 پیشنهادات..................................... 87

منابع

منابع............................................. 90

پیوست1 (پرسشنامه)................................. 99

پیوست2 (رضایت نامه).............................. 105

 

 

فهرست جداول

عنوان                                          صفحه

جدول1-4 مقایسه واحدهای پژوهش از نظر میانگین سنی... 64

جدول2-4 مقایسه واحدهای پژوهش از نظر متغیرهای دموگرافیك   64

جدول3-4 توزیع بیماران از نظر پاتولوژی سرطان پستان. 65

جدول4-4 توزیع بیماران از نظر توپوگرافی سرطان پستان 65

جدول5-4 مقایسه واحدهای پژوهش از نظر سابقه مواجهه فعال و غیرفعال با سیگار.......................................... 66

جدول6-4 مقایسه واحدهای پژوهش از نظر مدت مواجهه غیرفعال با سیگار.................................................. 66

جدول 7-4 مقایسه واحدهای پژوهش از نظر وضعیت تغذیه.. 67

جدول8-4 مقایسه واحدهای پژوهش از نظر شاخص­های توده­ی بدن    68

جدول9-4 مقایسه واحدهای پژوهش از نظر متغیرهای بارداری و سقط   69

جدول10-4 مقایسه واحدهای پژوهش از نظر میانگین دفعات سقط و بارداری.................................................. 70

جدول11-4 مقایسه واحدهای پژوهش از نظر سابقه شیردهی. 71

جدول12-4 مقایسه واحدهای پژوهش از نظر مدت شیردهی... 71

جدول 13-4 مقایسه واحدهای پژوهش از نظر سابقه مصرف داروهای ضدبارداری.................................................. 71

جدول 14-4 مقایسه واحدهای پژوهش از نظر مدت مصرف داروهای ضدبارداری.................................................. 72

جدول15-4 مقایسه واحدهای پژوهش از نظر سابقه رادیاسیون 72

 

 

جدول16-4 مقایسه واحدهای پژوهش از نظر دفعات رادیاسیون 73

جدول17-4 مقایسه واحدهای پژوهش از نظر سابقه فعالیت ورزشی  73

جدول18-4 مقایسه واحدهای پژوهش از نظر مدت فعالیت ورزشی    73

جدول19-4 مقایسه واحدهای پژوهش از نظر آگاهی از سرطان پستان و سابقه معاینات مكرر...................................... 74

جدول20-4 مقایسه واحدهای پژوهش از نظر سابقه سرطان و بیماری­های پستان.................................................. 74

جدول21-4 مقایسه واحدهای پژوهش از نظر سابقه فامیلی سرطان پستان 75

جدول22-4 مدل رگرسیون لجستیك....................... 75

 

 

 

 

 

اختصارات

 

DES: Diethylstilbestrol

OCP: Oral Contraceptive Pills

HRT: Hormone Replacement Therapy

BRCA: Breast Cancer

BMI: Body Mass Index

DCIS: Ductal Carcinoma In Situ

LCIS: Lobular Carcinoma In Situ

IDC: Invasive (Infiltriating) Ductal Carcinoma

ILC: Invasive (Infiltriating) Lobular Carcinoma

PET: Positrone Emision Tomography

ASR: Age Standardised Rate

SEER: Surveillance Epidemiology and End Result program

FDA: Food and Drug Administration

MRM: Modified Radical Masatectomy


 

دانلود پایان نامه بررسی تأثیر عوامل محیطی در ابتلا به سرطان پستان






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پایان نامه بررسی تأثیر عوامل محیطی در ابتلا به سرطان پستان ,

تاريخ : 11 مهر 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : موسوی | بازدید : <-PostHit->

معنای خاص شعار گوگل: با هم باشیم, نه مشابه هم






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
معنای خاص شعار گوگل: با هم باشیم, نه مشابه هم ,

تاريخ : 9 مهر 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : موسوی | بازدید : <-PostHit->
پروژه کارآفرینی شرکت دوربین مداربسته))

پروژه کارآفرینی شرکت دوربین مداربسته))

دانلود پروژه کارآفرینی  شرکت دوربین مداربسته))

پروژه کارآفرینی  شرکت دوربین مداربسته))
دسته بندی پژوهش
فرمت فایل ppt
حجم فایل 166 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 17

پروژه کارآفرینی  شرکت دوربین مداربسته))

 

عنوانصفحه

چکیده ............................................................................................. 1

 

خلاصه مدیریتی ................................................................................. 2

 

توصیف کسب و کار و استراتژی ............................................................. 2

 

تیم مدیریت و سازماندهی ...................................................................... 3

 

تحلیل بازار و رقبا .............................................................................. 4

 

محصول یا خدمت .............................................................................. 6

 

بازاریابی و فروش ............................................................................. 7

 

اطلاعات مالی .................................................................................. 7

 

نگرانی های خواننده .......................................................................... 10

 

نتیجه گیری ................................................................................... 11

 

فهرست منابع ................................................................................. 12

 

 

از عمده ترین مسائل و مشکلاتی که بشر از گذشته تا به امروز با آن دست و پنجه نرم کرده

ایجاد و انجام کسب و کار بوده است . در گذشته مشکلات بیشتر معطوف به نحوه انجام کار

بوده ولی در این اواخر انتخاب شغل مناسب معضل بزرگی برای بشر محسوب می شود .

در این تحقیق سعی شده به نوعی اهمیت و جایگاه موضوع برای خواننده قابل درک باشد با

توجه به پیشرفتهای لحظه ای بشر امکان تغییر شغل برای افراد بسیار دشوار می باشد که در

گذشته چنین نبود از این رو انتخاب شغل اساسی ترین و بنیادی ترین انتخاب در زندگی مردم

محسوب می شود .

امروزه کتابها و نوشته های بیشماری در این زمینه به چاپ رسیده است آقایان مایکل تامسون

و جیمز رادرفورد چندین کتاب ارزشمند در این زمینه به چاپ رسانده اند .

روش تحقیق در این پروژه بر اساس دانسته ها و تجربیات دیگران بوده و بیشتر از روش

پرسش و پاسخ به کاربرده شده است .

بیشتر مخاطبین این پروژه نسل جوان و افرادی هستند که جویای کار یا مایل به ارتقاء کسب و

 کار خود می باشند جهت استفاده از منابع این پروژه نیاز به دانش آکادمیک نمی باشد و برای

همه افراد نیز قابل استفاده و فهم می باشد .

 

 

 

 

 

چکیده

 

امروزه در مراکز صنعتی و اداری جهت نظارت بر محیط فیزیکی و نظارت بر کارکنان یا کارگران در جهت کنترل و مدیریت بهتر و کار آمدتر به وفور از سیستم های تلویزیونی مدار بسته استفاده می شود این سیستم ها به عنوان سیستم های کنترل تصویری نیز نامیده میشوند. گاهی نیز از ایت سیستم ها با مخفف  )ccveتجهیزات ویدئویی مدار بسته ) یاد می شود. در محل هایی مانند بانک ها – ادارات – دانشگا ها- کارخانجات- فروشگاههای بزرگ – فروشگاههای فروش اجناس گرانقیمت  مانند طلا فروشی ها – در سوپر مارکت های بزرگ و در کنترل ترافیک خیابان ها و چهارراه این سیستم ها را می توان نصب و مورد استفاده قرار داد.

استفاده از این سیستمها در منازل مسکونی رواج چندانی نیافته است  ولی با پا به عرصهگذاشتن سیستم های تصویری که قادرند حرکت را در محدوده تحت نظارت سیستم تشخیص و اعلام خطر نمایند یا توسط سنسورهای خاصی تحریک شده و شروع به ضبط فیلم از محل بنمایند انتظار می رود که استفاده از این سیستم ها در منازل مسکونی نیزگسترش بیابد.به اینگونه سیستمها هم اکنون اصطلاح دزدگیر اطلاق می شود. اصول کار سیستمهایcctvبه اینصورت است که ابتدا تصاویر توسط دوربین ها مدار بسته دریافتشده و برای نمایش و پخش به مانیتور یا تلویزیون انتقال داده می شود . همچنین برایضبط و یا تغییر نحوه نمایش روی مانیتور و پخش همزمان تصاویر دوربینها رویمانیتور و کنترل از راه دور دوربین ها نیز تجهیزات و امکاناتی وجود دارد.

کلمات کلیدی : سیستم های امنیتی ، دوربین مداربسته ، cctv ، ccve

 

دانلود پروژه کارآفرینی  شرکت دوربین مداربسته))






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پروژه کارآفرینی شرکت دوربین مداربسته)) ,

تاريخ : 9 مهر 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : موسوی | بازدید : <-PostHit->
پروژه کارآفرینی شرکت دوربین مداربسته))

پروژه کارآفرینی شرکت دوربین مداربسته))

دانلود پروژه کارآفرینی  شرکت دوربین مداربسته))

پروژه کارآفرینی  شرکت دوربین مداربسته))
دسته بندی پژوهش
فرمت فایل ppt
حجم فایل 166 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 17

پروژه کارآفرینی  شرکت دوربین مداربسته))

 

عنوانصفحه

چکیده ............................................................................................. 1

 

خلاصه مدیریتی ................................................................................. 2

 

توصیف کسب و کار و استراتژی ............................................................. 2

 

تیم مدیریت و سازماندهی ...................................................................... 3

 

تحلیل بازار و رقبا .............................................................................. 4

 

محصول یا خدمت .............................................................................. 6

 

بازاریابی و فروش ............................................................................. 7

 

اطلاعات مالی .................................................................................. 7

 

نگرانی های خواننده .......................................................................... 10

 

نتیجه گیری ................................................................................... 11

 

فهرست منابع ................................................................................. 12

 

 

از عمده ترین مسائل و مشکلاتی که بشر از گذشته تا به امروز با آن دست و پنجه نرم کرده

ایجاد و انجام کسب و کار بوده است . در گذشته مشکلات بیشتر معطوف به نحوه انجام کار

بوده ولی در این اواخر انتخاب شغل مناسب معضل بزرگی برای بشر محسوب می شود .

در این تحقیق سعی شده به نوعی اهمیت و جایگاه موضوع برای خواننده قابل درک باشد با

توجه به پیشرفتهای لحظه ای بشر امکان تغییر شغل برای افراد بسیار دشوار می باشد که در

گذشته چنین نبود از این رو انتخاب شغل اساسی ترین و بنیادی ترین انتخاب در زندگی مردم

محسوب می شود .

امروزه کتابها و نوشته های بیشماری در این زمینه به چاپ رسیده است آقایان مایکل تامسون

و جیمز رادرفورد چندین کتاب ارزشمند در این زمینه به چاپ رسانده اند .

روش تحقیق در این پروژه بر اساس دانسته ها و تجربیات دیگران بوده و بیشتر از روش

پرسش و پاسخ به کاربرده شده است .

بیشتر مخاطبین این پروژه نسل جوان و افرادی هستند که جویای کار یا مایل به ارتقاء کسب و

 کار خود می باشند جهت استفاده از منابع این پروژه نیاز به دانش آکادمیک نمی باشد و برای

همه افراد نیز قابل استفاده و فهم می باشد .

 

 

 

 

 

چکیده

 

امروزه در مراکز صنعتی و اداری جهت نظارت بر محیط فیزیکی و نظارت بر کارکنان یا کارگران در جهت کنترل و مدیریت بهتر و کار آمدتر به وفور از سیستم های تلویزیونی مدار بسته استفاده می شود این سیستم ها به عنوان سیستم های کنترل تصویری نیز نامیده میشوند. گاهی نیز از ایت سیستم ها با مخفف  )ccveتجهیزات ویدئویی مدار بسته ) یاد می شود. در محل هایی مانند بانک ها – ادارات – دانشگا ها- کارخانجات- فروشگاههای بزرگ – فروشگاههای فروش اجناس گرانقیمت  مانند طلا فروشی ها – در سوپر مارکت های بزرگ و در کنترل ترافیک خیابان ها و چهارراه این سیستم ها را می توان نصب و مورد استفاده قرار داد.

استفاده از این سیستمها در منازل مسکونی رواج چندانی نیافته است  ولی با پا به عرصهگذاشتن سیستم های تصویری که قادرند حرکت را در محدوده تحت نظارت سیستم تشخیص و اعلام خطر نمایند یا توسط سنسورهای خاصی تحریک شده و شروع به ضبط فیلم از محل بنمایند انتظار می رود که استفاده از این سیستم ها در منازل مسکونی نیزگسترش بیابد.به اینگونه سیستمها هم اکنون اصطلاح دزدگیر اطلاق می شود. اصول کار سیستمهایcctvبه اینصورت است که ابتدا تصاویر توسط دوربین ها مدار بسته دریافتشده و برای نمایش و پخش به مانیتور یا تلویزیون انتقال داده می شود . همچنین برایضبط و یا تغییر نحوه نمایش روی مانیتور و پخش همزمان تصاویر دوربینها رویمانیتور و کنترل از راه دور دوربین ها نیز تجهیزات و امکاناتی وجود دارد.

کلمات کلیدی : سیستم های امنیتی ، دوربین مداربسته ، cctv ، ccve

 

دانلود پروژه کارآفرینی  شرکت دوربین مداربسته))






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پروژه کارآفرینی شرکت دوربین مداربسته)) ,

تاريخ : 3 مهر 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : موسوی | بازدید : <-PostHit->
پایان نامه انتخاب طراحی و بهینه سازی شبکه های مخابراتی مبتنی بر WLL

پایان نامه انتخاب طراحی و بهینه سازی شبکه های مخابراتی مبتنی بر WLL

دانلود پایان نامه انتخاب طراحی و بهینه سازی شبکه های مخابراتی مبتنی بر WLL

پایان نامه انتخاب طراحی و بهینه سازی شبکه های مخابراتی مبتنی بر WLL
دسته بندی برق ،الکترونیک و مخابرات
فرمت فایل pdf
حجم فایل 3055 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 251

پایان نامه انتخاب طراحی و بهینه سازی شبکه های مخابراتی مبتنی بر WLL

چکیده

در سال های اخیر به دلیل افزایش و تنوع نیازمندی های بشر، فناوری های بکار رفته در صنایع مخابراتی پیشرفت قابل توجهی کرده و باعث رشد سریع و چشمگیر سیستم های مخابراتی باسیم و بی سیم شده است. سیستم های کابلی به دلیل کابل کشی و هزینه های سنگین عمرانی و اجرایی همیشه مقرون به صرفه نبوده و اساسا در جاهایی نظیر بافت های شهری که دارای تعداد مشترکین زیادی در واحد سطح هستند، توجیه اقتصادی دارند. استفاده از حلقه های بی سیم محلی و نظایر آن، در مکان هایی که سیستم های کابلی توجیه اقتصادی ندارند، باعث کاهش هزینه و افزایش سرعت در واگذاری می گردد. در استفاده از این سیستم ها باید دقت نمود که کلیه امکاناتی را که سیستم های کابلی امروزی به مشترکین ارائه می دهند بتوان به دست آورد. 

در این پروژه با عنوان انتخاب، طراحی و بهینه سازی شبکه های مخابراتی مبتنی بر WLL، ابتدا برآورد هزینه سیستم با سیم به ازاء هر مشترک و پس از آن ارائه طرح WLL و محاسبه هزینه سیستم بی سیم به ازاء هر مشترک انجام و سپس برآورد هزینه سیستم WLL به ازاء هر مشترک و پس از آن ارائه طرح سیمی و محاسبه هزینه سیستم با سیم به ازاء هر مشترک ارائه شده است. ضمنا مقایسه ای بین سیستم های سیمی و بی سیم از سه دیدگاه اقتصادی، فنی و زمانی صورت پذیرفته است. هزینه ارائه سرویس تلفنی به هر مشترک بی سیم بین 50% تا 70% هزینه سیستم سیمی است و از نظر واگذاری نیز 6 تا 7 برابر سیستم بی سیم، زمان می برد. از طرفی با توجه به حجم کم تجهیزات و نیز توسعه و نگهداری آسان سیستم های بی سیم نظیر WLL، این گونه سیستم ها از نظر فنی نیز توجیه قابل قبولی دارند. به عنوان نتیجه نهایی این تحقیق می توان گفت که برای روستاهای متمرکز و با جمعیت بیش از 500 نفر طراحی و اجرای شبکه سیمی توجیه اقتصادی دارد در حالی که برای روستاهای کم جمعیت یا مجموعه روستاهای با توزیع جمعیت پراکنده، شبکه های بی سیم ارجحیت و توجیه فنی و اقتصادی دارند. در انتهای گزارش سه پارامتر قابل تغییر ارتفاع آنتن، تیلت آنتن و توان خروجی آنتن، اثرگذار در پوشش رادیویی، بررسی شده است. مشخص شد که برای آنتن های با پهنای باند عمودی باریک، تاثیر تغییر تیلت آنتن بر شعاع پوشش بیشتر از تغییر ارتفاع و توان خروجی آنتن است. همچنین برای آنتن های با پهنای بیم عمودی بزرگ، تاثیر تغییر ارتفاع و توان خروجی بر شعاع پوشش بیشتر از تغییر تیلت آنتن است.  

مقدمه 

فناوری های مخابراتی با سرعت زیادی رشد می کنند که در این میان سیستم های بی سیم نظیر مخابرات سیار سلولی، مخابرات ماهواره ای و شبکه های بی سیم محلی نسبت به سیستم های دارای جایگاه ویژه و رشد فزاینده تری می باشند و روز به روز مورد توجه و تحقیق بیشتر و کاربرد فراوانتری هستند. 

از جمله سیستم های بی سیم می توان به WLL، مورد بحث در این تحقیق، اشاره کرد که با توجه به زمان کوتاه بهره وری از این فناوری و نیز قابلیت هایی که دارد توانسته در دنیای مخابراتی امروزه جایگزین مناسبی برای سیستم های با سیم باشد. چون از این فناوری برای مناطق صعب العبور (از نظر کابل کشی) و مناطقی که پراکندگی بالای جمعیتی و تراکم کم جمعیتی دارند (نظیر مناطق روستایی) با تحمل کمترین هزینه استفاده می شود و با در نظر گرفتن اینکه جمعیت روستایی بخش عمده ای از جمعیت نیازمند سرویس های مخابراتی را تشکیل می دهند، این فناوری رقیب اصلی برای سیستم های کابلی بخصوص در مناطق روستایی شده و به زودی جایگاه مناسبتری را نسبت به سیستم های سیمی متعارف و در کنار سایر سیستم های بی سیم شود. 

این پایان نامه شامل شش فصل است که پوشش دهنده نکات اساسی در انتخاب، طراحی و بهینه سازی سیستم های مبتنی بر WLL می باشد. در فصل اول مروری بر زمینه های ظهور سیستم WLL، انتظارات قابل حصول از آن، مشکلات موجود در طراحی سیستم مذکور، معماری سیستم، فناوری های سیستم، مزایا و معایب این گونه سیستم ها، مقایسه پارامترهای کلیدی آن با سیستم سیمی صورت گرفته و استانداردهای مورد استفاده، اپراتورهای فعال در زمینه

WLL، پیش بینی رشد

WLL در جهان، وضعیت

WLL در ایران و فناوری های نوین

WLL از جمله VSAT- WLL و O WLL مورد بررسی قرار گرفته است. کلیات طراحی سیستم های مبتنی بر WLL از سه دیدگاه اصلی ترافیک، انتشار و تعیین محل سایت در فصل دوم بررسی شده است. از دیدگاه ترافیکی به مواردی نظیر اندازه گیری و آنالیز ترافیک، آمارگیری و توزیع مشترکین، محاسبه تعداد کانال های ترافیکی، SDCCH و CCCH، طراحی فرکانس، محاسبات تداخل، پترن های فرکانسی در GSM اشاره شده است. از نظر انتشاری مواردی نظیر دلایل نیاز به مدلهای انتشار، انواع مدل های انتشار، نواحی فرنل، مدل های دیفراکشن، تطبیق مدل انتشار و نهایتا مکان یابی سایت بررسی گردیده و فلوچارت آخر فصل نیز نمای کلی را عرضه می دارد. در فصل سوم اصول طراحی شبکه های کابلی اعم از روش تعیین محل مرکز ثقل، محاسبات اقتصادی، پست گذاری، محل نصب پست، اصول مرزبندی کافویی، تقسیم بندی نقشه شهری پست گذاری شده به مناطق کافویی در مراکز تازه تاسیس، روش طراحی کابل آبونه، شرایط لازم طرحی ایده آل برای کابل آبونه، اصول طراحی کابل مرکزی، کانال و حوضچه تجزیه و تحلیل شده و فلوچارت مربوطه نیز در انتهای فصل آمده است. فصل چهارم اختصاص به مقایسه دو طرح با سیم و بی سیم از سه دیدگاه اقتصادی، فنی و زمانی دارد. برای مقایسه اقتصادی دو سیستم بی سیم و با سیم بدین صورت عمل شده که در منطقه ای که طرح سیمی اجرا شده، برآورد اقتصادی طرح به عمل آمده، سپس برای همین منطقه طرح WLL ارائه گردیده و در نهایت هزینه ارائه سرویس تلفنی با بهره گیری از هر دو روش مقایسه شده است. سپس در منطقه ای دیگر که طرح بی سیم اجرا شده مقدار هزینه را برای هر مشترک به دست آورده و بعد از آن طرح کابلی آن منطقه ارائه شده و هزینه به ازاء هر مشترک محاسبه گردیده و نهایتا مقایسه اقتصادی صورت گرفته است. سپس با ارائه دو جدول، هزینه تمام شده برای آن بخش خاص نسبت به کل هزینه سیستم های با سیم و بی سیم برآورده گردیده، مقایسه اقتصادی دو سیستم مذکور از جنبه های دیگری بررسی شده، و دو سیستم از دو جنبه فنی و زمانی مقایسه شده و در نهایت به بیان نتایج پرداخته شده است. در فصل پنجم شبیه سازی انتشار امواج در محیط های روستایی و حومه شهری و عوامل موثر بر پوشش آنتن های مرسوم WLL (ETEL37 و AND16JM) اعم از تغییرات ارتفاع، توان خروجی و تیلت آنتن مورد بررسی قرار گرفته و نتایج استخراج شده از برنامه نرم افزاری آمده است. در فصل ششم با عنوان نتیجه گیری و پیشنهادها، نتایج حاصل از پروژه آمده است. نهایتا با ارائه پیشنهادها، راهکارهایی جهت بهبود طراحی شبکه های مبتنی بر WLL ارائه شده است.

دانلود پایان نامه انتخاب طراحی و بهینه سازی شبکه های مخابراتی مبتنی بر WLL






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پایان نامه انتخاب طراحی و بهینه سازی شبکه های مخابراتی مبتنی بر WLL ,

تاريخ : 2 مهر 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : موسوی | بازدید : <-PostHit->
تحقیق سیستمهای جانبی، ساختمانهای فولادی

تحقیق سیستمهای جانبی، ساختمانهای فولادی

دانلود تحقیق سیستمهای جانبی،  ساختمانهای فولادی

تحقیق سیستمهای جانبی،  ساختمانهای فولادی
دسته بندی پژوهش
فرمت فایل doc
حجم فایل 94 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 129

تحقیق سیستمهای جانبی،  ساختمانهای فولادی

معرفی :

فولاد در ساختمانهای بلند

معماری تاریخی و طاق نصرت های ساختاری روزهای گذشته ، مانند اهرام کشور مصر ، معبدهای یونان ، پل های بتنی رم ، از سنگ یا برخی از بناهای ساختمانی ، ساخته شده اند آرشیتک ها و مهندسان امروزی ، از موادی در ساختمان استفاده می کنند که برتری و مزیت دارند فولاد ساختاری ساختاری ، بطور مثال یکی از این مواد است که مدت زمان طولانی است که از آن استفاده می کنند این ها ( فولاد ساختاری ) متنوع و اقتصادی هستند در دو دهه گذشته تولید کنندگان فولاد ، برای آرشیتک ها  و طراحان ساختاری طیف وسیعی از فولاد را برای آنان تهیه و در شکل های متنوع که دارای درجات بالایی از مقاومت تولید شده اند فولادهای هوازده شده که از خودشان محافظت کرده و در برابر فرسایش مقاوم هستند که ؟ آن بیشتر از همه ، مورد استفاده قرار می گیرد تکنیک های محافظت در برابر آتش و متدهای جدیدی بکار گرفته شده در تولید و ساخت آنان که دلائلی می باشد جهت استفاده کردن از فولاد در ساختارهای متنوع در مکانهای کم ارتفاع مانند پارکینگ ها و آسمانخراش های 100 طبقه ، اساساً ، سیستمهای ساختاری جدید فولاد ، در برابر زلزله و نیروی باد و لرزش و تکان مقاوم هستند در بسیاری از موارد طراحی های خوب ، زیبایی و استقامت فولاد را به نمایش می گذارد اگر چه کاربرد فولاد را در ساختارها ، می توان به سال 1856 ارجاع داد زمانیکه فرآیند ساخت فولاد بسمر (Bessemer) ، معرفی شد و برای ساختارهای بلند مورد استفاده قرار گرفت مثلاً در برج ایفل که در سال 1889، ساخته شده است بعد از آن در قرن 19(نوزدهم ) چندین ساختمان بلند ، ساخته شد ( فوت 286 یا 87 متر ارتفاع) مانند ساختمان Flatiron (فلاتیرون ) در سال 1902 با ( فوت 1046 یا 319 متر ارتفاع) یا ساختمان Chrysler (کریسلر) که در سال 1929 در قسمت مرکزی شهرهای شیکاگو و منمهتن ، ساخته شد رکورد بلندترین ارتفاع بوسیله ساختمان امپایر استیت در سال 1931 ، شکسته شد با (فوت 1250 یا 381 متر ارتفاع) و همین طور برجهای دو قلوی یا ساختمانهای مرکز تجاری دنیا در سال 1972 ( با 1450 فوت و یا 412 متر ارتفاع ) و بدنبال آن بلافاصله برج Sears(سیرز) در شیکاگو ساخته شد در سال 1974 با (1450 فوت یا 442 متر ارتفاع ) اما هنوز هم معماران در پی ساخت بلندترین ساختمانها هستند شاید برای اینکه پیش بینی کنیم آیا بلندترین ساختمان فولادی در این دهه ساخته خواهد شد یا نه ، باید به توپ کریستال (مخصوص فال بین ها) خیره شویم نمایش قابل قبول و مناسب فولادها در ساخت ساختمان های بلند ، ارائه وعرضه شده است نقش فولاد فقط در ساختارهای اولیه به انتقال دادن بارگذاری نیروی ثقل ، ارجاع شده جهت شامل کردن سیستمهای بادی و سیستمهای ساختاری جدید و تنظیم کردن قاب بندی ، برای ساختارهای لوله مانند .

امروزه تولید و ساخت بهبود یافته و تکنیک های فرسایشی با تکنیکهای تحلیلی پیشرفته ترکیب شده که توسط کامپیوترها طراحی شده و در ساخت فولادها استفاده می شود البته فقط در سیستمهای ساختاری درست و منطقی برای ساختمانهای بلند .

...

 

4.2.2. مروری بر وضعیت اتصالات :

در طراحی فولاد ساختاری ، انواع مختلف طرحهای فرضی ارائه شده اند که بستگی به محکمی اتصالات مورد استفاده در ساخت دارند بطور مثال انسیتوی آمریکایی ساختن فولاد (AISC) ، ویژگیها و مشخصات قاب بندیهای اصلی دارند که به سه نوع مختلف طبقه بندی شده اند :

1- قاب بندی ساده که در اتصالات برشی ساده مورد استفاده قرار می گیرند که اتصالات نوع 2 AISC نامیده می شود.

2- قاب بندی کاملاً سخت (محکم ) که در اتصالات محکم تیر به ستون استفاده می شود بنام اتصالات نوع 1 AISC

3- قاب بندیهای نیمه محکم که نسبتاً محکم هستند و در اتصالات تیر به ستون استفاده می شوند ، بنام اتصالات نوع 3  AISC.

طبقه بندی بر مبنای درجه محدودیت فراهم شده توسط اتصال در محل بهم پیوستن (اتصال) تیر به ستون صورت می گیرد اتصالات در قاب بندیهای ساده ، فقط برای انتقال برش عمودی طراحی شده اند که فرض شده هیچگونه خمیدگی گشتاور در محل اتصال وجود ندارند اتصالات در قاب بندیهای کاملاً محکم جهت گسترش یا توسعه کامل مقاومت برای هر دو گشتاور خمیدگی یا برشی می باشد که بقدر کافی محکم است تا هیچگونه تغییری در زاویه های اصلی بین اعضای اتصال یافته صورت نگیرد قاب بندیهای نیمه محکم ، وضعیت اتصالشان بینابین اتصال ساده و کاملاً محکم است وضعیت کاملاً ساده و کاملاً محکم ، البته شرایط ایده آلی هستند که می توانند مورد استفاده قرار گیرند اساساً ضروری است که برخی از ایده ها ، کمتر مورد قبول واقع شود و در اینجا عملکرد قاب بندیهای ساختاری واقعی در بعد وسیعی بین عملکرد مورد حمایت کاملاً ساده و محکم مورد استفاده قرار می گیرند مثلاً در نظر بگیرید اتصال تیر به ستون ، از یک اتصال جان تیر دو زاویه ای تشکیل شده همانطور که در تصویر شماره 4.1 مشخص شده است زوایای قاب بندی متداول که برای جان تیر ، بسته شده اند معمولاً برای انعطاف پذیری کامل در نظر گرفته می شوند در واقع آنها محدودیت محدود شده را برای گشتاور و جهت مخالف در برخی از چرخش های وسیع در انتهای تیر ، پیشنهاد می کنند روابط بین گشتاور بکار گرفته و چرخش یک اتصال ، بطور کلی با تجربه تعیین می شود زمانیکه چرخش جایگزین می شود قسمت بالایی اتصال دارای کشش است در حالیکه قسمت یا بخش پایینی در مقابل ستون فشرده شده است چرخش با تغییر شکل زوایا تطبیق داده می شود بنابراین ، مینیمم (حداقل) محدودیت چرخشی در زاویه ها باید تا حد ممکن ظریف یا کم باشد .

اتصالات تیرهای جای گرفته و محکم نشده ،در تصویر 4.2 مشخص شده اند که برای حمایت و پشتیبانی از انتهای تیرهای نامحدود در نوع 2 ساخت مورد استفاده قرار می گیرند وضعیت زاویه پایه بطور خلاصه در تصویر 4.3 نشان داده شده عملکرد یا فعالیت زاویه پایین (انتها) ، مانند یک تیر سر آزاد یا پیشامدگی است به استثنای اینکه با ، بال یا لبه (تیرآهن) انتهای تیر محدود و به آن متصل شده است ویژگیهای چرخشی گشتاور اتصال زاویه پایه ، بستگی به عمق تیر ، محکم بودن زاویه بالا ، محکم بودن کمربندهای اتصال زاویه بالا به ستون و محکم بودن لبه یا بال (تیرآهن) ستون به زاویه بالای متصل شده دارد اتصالات زاویه پایه ، بطور نمونه سفت تر از اتصالات زاویه جان تیر می باشد اما هنوز اتصالات آن انعطاف پذیری ساده ای دارند با ترکیب کردن هندسی زاویه جان تیر و اتصالات بالا و پایین زاویه ، امکان توسعه اتصال وجود دارد که بزرگتر از مقاومت گشتاور است تا اتصالات قبلی که توصیف کردیم زاویه های بالا و پایین ، گشتاور را جایی (انتقال) می کند و زاویه های جان تیر را بررسی می کند اگر چه توزیع بار ، احتمالاً بنظر اختیاری است مانند تقسیم کردن تولید مناسب عملکرد اتصالات متناسب .

....

دانلود تحقیق سیستمهای جانبی،  ساختمانهای فولادی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
تحقیق سیستمهای جانبی، ساختمانهای فولادی ,

پایان نامه بررسی عوامل مرتبط با فرآیند تصمیم گیری خریداران کالاهای لوکس در شهر مشهد

پایان نامه بررسی عوامل مرتبط با فرآیند تصمیم گیری خریداران کالاهای لوکس در شهر مشهد

دانلود پایان نامه بررسی عوامل مرتبط با فرآیند تصمیم گیری خریداران کالاهای لوکس در شهر مشهد

پایان نامه بررسی عوامل مرتبط با فرآیند تصمیم گیری خریداران کالاهای لوکس در شهر مشهد
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 482 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 184

پایان نامه بررسی عوامل مرتبط با فرآیند تصمیم گیری خریداران کالاهای لوکس در شهر مشهد

مقدمه

رفتار مصرف کننده[1] از موضوعات جدید حوزه بازاریابی به شمار می رود. رفتار مصرف کننده موضوعی بحث انگیز و چالشی است که افراد و آنچه خرید می کنند را دربر می گیرد. چرایی و چگونگی خرید آنها، بازاریابی ، آمیخته بازاریابی و بازار است. رفتار مصرف کننده مجموعه فعالیتهایی که مستقیماً در جهت کسب، مصرف ، دور انداختن کالا و خدمات صورت می گیرد. این فعالیتها شامل فرآیند تصمیماتی است که قبل و بعد از این اقدامات انجام می پذیرد. (گلچین فر و بختایی، 62:1385)

ما به عنوان مصرف کنندگان نقش اساسی در سلامت اقتصاد (داخلی- عملی- بین المللی) ایفا می نمایم تصمیماتی که در مورد مصرف تقاضا برای موادّ خام- حمل و نقل- تولید- کارهای فنی و همچنین استخدام کارکنان و استقرار و تخصیص منابع می گیریم موفقیت برخی صنایع و شکست برخی دیگر را تحت تأثیر قرار می دهد.بنابراین رفتار مصرف کننده یک فاکتور جامع در رکود و یا جریان افتادن تمامی فعالیت های بازرگانی در جامعه ای که گرایش مصرف کننده می باشند است . نکته کلیدی موفقیت استراتژی بازاریابی هم از جنبه علمی هم از جنبه محلی از جنبه جهانی درک رفتار مصرف کننده است.این امر هم برای شرکت های تجاری و هم سازمان های غیر انتفاعی و همینطور سازمانهای دولتی که قوانین مربوط به بازار را تدوین می کنند کاربرد دارد البتّه درک رفتار مصرف کننده ارزیابی عملکرد مصرف کنندگان در جوامع مختلف با توجّه به تفاوتهای فرهنگی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


[1] - Consumer Behavior

بخشهای از متن

بهبود عوامل اقتصادی در سراسر جهان وهمچنین در کشور ما، افزایش تمایل جوامع به مصرف كالاهای تجملی و لوكس باعث شده است كه توجه بسیاری از افراد به نام و نشان تجاری لوكس معطوف شود. دلایل مختلفی چون

تقلید از شیوه زندگی ثروتمندان ، افزایش شأن اجتماعی، بهره مندی از كیفیت فوق العاده محصولات و... موجب

این امر می شود. در حال حاضر عرضه محصولات لوكس شامل مد و لوازم جانبی، كالاهای چرمی،عطر،لوازم

آرایشی، جواهرات، خودرو، هتل ها و دكوراسیون در سراسر جهان افزایش چشمگیری یافته است.

در این پژوهش سعی می شود با آشنایی با عوامل قابل کنترل و غیر قابل کنترل و تاثیرشان بر روی رفتار مصرف

کنندگان کالاهای لوکس به بررسی رفتار خریداران بپردازیم.      

مصرف کننده برای رفع حوایج خود ناچار به خرید است و خرید او مستلزم شناخت و ارزیابی گزینه های موجود در دسترس اوست و مصرف کننده با توجه به این مسایل نسبت به خرید اقدام می کند که این خرید ممکن است تحت تأثیر شرایط مختلف قرار گیرد.

تحلیل عاملی[1]

شیوه ای آماری است که کاربرد وسیعی در روانشناسی و علوم اجتماعی دارد. تحلیل عاملی از تعداد فنون آماری ترکیب شده و هدف آن ساده کردن مجموعه پیچیده داده ها است .(کلاین[2]،1380)

عوامل فرهنگی ، اجتماعی و گروهی

افکار ، اعمال و باورهای ما عمدتا تحت تاثیر عوامل و نیروهای فرهنگی ، اجتماعی و گروهی تعیین می شود.

 فرآیند تصمیم گیری خرید نیز از این عوامل تاثیر می پذیرد .(روستا و همکاران ، 131:1388)

عوامل روانی و فردی

روانشناسی به بازاریابان کمک میکند تا چرایی و چگونگی رفتار مصرف کننده را درک کنند ، انگیزه ادراک یادگیری، شخصیت و تلقی ، موضوعات مهمی برای تفسیر فرآیند خرید و هدایت تلاشهای بازاریابی به شمار می آیند.(روستا و همکاران ، 135:1388(

عوامل موقعیتی

بسیاری از اوقات موقعیت خرید در فرآییند تصمیم خرید تاثیر میگذارد. (روستاوهمکاران،143:1388)

کالای لوکس[3]

کالای لوکس کالایی است که درصد تغییرات تقاضا برای آن بیش از درصد تغییرات درآمد است . یعنی با افزایش

درآمد تقاضا برای آن هم افزایش می یابد اما بیش از تغییرات درآمد.(لیپسی[4]،145:1373)

درتعریفی دیگر هر کالایی که در بخش عمده نیاز مردم نگنجد و جزیی از موارد مصرفی روزانه مردم نباشدبه نوعی کالای لوکس است .(روزنامه جهان صنعت ،23/07/12:1391 (

درواقع کالای لوکس به کالایی گفته می شود که مصرف کنندگان مرفه جامعه آن را مطابق شان خود خریداری می کنند،به عبارتی می توان گفت کالایی لوکس است که مصرفش به میزان درآمد افراد بستگی دارد

تصمیم گیری

اعتقاد بر این است که جوهره مدیریت اتخاذ یک تصمیم مناسب است و معمولاً مدیریت با تصمیم گیری مترادف می گردد . در یک تعریف مناسب ، تصمیم‌گیری یعنی : انتخاب یک راه حل از میان راه حلهای عملی مختلف برای

حل مسایل وا ستفاده از فرصتها. ( طالقانی ، 285:1382 )

رفتار مصرف كننده

شامل درك و شناسایی چرایی ،محل ،زمان ،چگونگی ، میزان دفعات  و مدت خرید ،اكتساب، مصرف و خلاص شدن از یك پیشنهاد است.(صمدی، 1386،43)


[1] - Factor Analysis[2] - KELIN[3] Luxury goods -[4] -Lipsey

چگونه یك كالا و یا خدمت اكتساب، مصرف و دور انداخته می شود؟

الف: روشهای اكتساب یك كالا یا خدمت: برای اكتساب یك كالا یا خدمت مصرف كنندگان روشهای مختلفی را به كار می برند كه عبارتند از:

  • خرید: اگر چه معمولاً معمولترین راه بدست آوردن یك كالا خرید است، اما روشهای دیگر نیز برای اكتساب به كار می رود.
  • مبادله: مصرف كنندگان می توانند یك كالا را از طریق مبادله با كالا یا خدمتی دیگر بدست آورند. به طور مثال كتابفروشیها،كتابهای كهنه افراد را با كتابهای نو مبادله می كنند.

فهرست مطالب

عنوان                                       صفحه

فصل اول: بیان مسئله. 1

1-1 مقدمه. 2

2-1 عنوان تحقیق. 3

1-3 بیان مساله تحقیق. 3

1-4 اهمیت و ضرورت تحقیق. 6

1-5 اهداف پژوهش... 7

1-5-1 هدف اصلی : 7

1-5-2 اهداف فرعی : 7

1-6قلمرو تحقیق. 7

1-6-1 قلمرو مكانی تحقیق(جامعیت آماری) 7

1-6-2 قلمرو زمانی تحقیق. 7

1-6-3 قلمرو موضوعی تحقیق. 8

1-7  تعریف واژه ها ،مفاهیم و متغیرها 8

1-7-1 تعریف نظری واژه‌ها 8

1-7-2 تعریف عملیاتی واژه ها 10

1-8  متغیرها 11

1-8-1متغیر مستقل تحقیق. 12

2-8-1متغیر وابسته. 13

1-9 خلاصه فصل. 14

فصل دوم: ادبیات و موضوع تحقیق. 15

2-1 مقدمه. 16

2-2 ادبیات موضوع در خصوص متغییرها 17

2-2-1 فرایند خرید. 17

2-2-2  فرایند خرید سنتی.. 17

2-2-3 رفتار مصرف كننده 18

2-2-4 چگونه یك كالا و یا خدمت اكتساب، مصرف و دور انداخته می شود؟. 23

2-2-5  رفتار خرید مصرف کننده 26

2-2-6 تصمیم گیری درباره خرید. 27

2-2-7 آمیزه بازاریابی، فنون و شیوه های بازاریابی.. 27

2-2-8 آمیزه بازاریابی از دیدگاه مشتری.. 29

2-2-9 مدل رفتار خرید مصرف کننده 30

2-2-10  خصوصیات فردی موثر در رفتار مصرف كننده 33

2-2-11 عوامل مؤثر بر تصمیمات خرید  مصرف کنندگان. 34

2-2-11-1 عوامل فرهنگی- اجتماعی و گروهی.. 34

2-2-11-2 عوامل اجتماعی.. 36

2-2-11-3 عوامل شخصی.. 47

2-2-11-4 عوامل روانی.. 51

2-2-12 فرآیند تصمیم گیری خرید مصرف کننده 61

2-2-13گرایش خریدار. 63

2-2-13-1  ارزش... 64

2-2-13-2کارایی.. 64

2-2-13-3 مقدار. 64

2-2-13-4 تنوع. 65

2-2-13-5 مزایا 65

2-2-14 گرایش خریدار و بازاریاب.. 65

2-2-15 رفتار خریدار و آمیخته بازاریابی.. 66

2-2-16 مروری بر مفاهیم تصویر محصول. 67

2-2-17ندازه‌گیری تصویر محصول. 70

2-2-18 انواع تصویر. 71

2-2-18-1تصویر علامت تجاری.. 71

2-2-18-2 تصویر محصول. 71

2-2-18-3 تصویر تداعی كننده 71

2-2-18-4 تصویر استفاده كننده 72

2-2-18-5 تصویر استفاده 72

2-2-19 تصویر ذهنی.. 73

2-2-20موقعیت.. 74

2-2-21 معنا 74

2-3 تاریخچه و سابقه موضوع تحقیق (پیشینه تحقیق) 74

2-3-1 پیشینه داخلی.. 74

2-3-2 پیشنه خارجی.. 76

2-4 چارچوب نظری تحقیق. 78

2-5 مدل مفهومی تحقیق. 79

2-6 مدل تحلیلی تحقیق. 80

2-8خلاصه فصل. 81

فصل سوم: روش تحقیق. 82

1-3 مقدمه. 83

3-2 روش تحقیق. 84

3-2-1 تحقیق کاربردی.. 85

3-2-2 تحقیقات همبستگی.. 85

3-3 فرآیند تحقیق. 87

3-4 جامعه آماری.. 88

3-5 حجم نمونه و روش نمونه‌گیری.. 88

3-5-1 نمونه گیری تصادفی ساده 89

3-5-2 تعیین حجم نمونه. 89

3-5-3 روش تعیین حجم نمونه. 90

3-6ابزار جمع آوری داده ها 90

3-7-1 پرسشنامه. 91

3-7-2 طیف لیکرت.. 92

3-7 نحوه نمره‌گذاری سوالات.. 94

3-8 روایی و  پایایی تحقیق. 95

3-8-1 روایی ابزار سنجش... 96

3-8-2اعتبار محتوا 96

3-8-3 پایایی (قابلیت اعتماد) 96

3-8-4 روش آلفای کرونباخ. 97

3-9 روش جمع آوری داده ها 99

3-10 روش تجزیه و تحلیل و داده ها 99

3-10-1تحلیل عاملی.. 100

3-10-2 تحلیل ماتریس کوواریانس... 101

3-10-3 مدل معادلات ساختاری.. 102

3-10-4 شاخص های برازندگی مدل. 103

5-10-3مجذور کا ..... 103

6-10-3 نسبت به درجه آزادی.. 104

7-10-3ریشه خطای میانگین مجذورات تقریب.. 104

8-10-3 ریشه مجذور میانگین باقی مانده 104

9-10-3شاخص نکویی برازش... 104

3-10-10شاخص تعدیل یافته نیکویی برازش... 105

3-10-11 شاخص برازندگی تطبیقی.. 105

3-10-12 شاخص صرفه جویی برازندگی.. 105

3-10-13 روش حداقل مربعات جزئی.. 106

3-11خلاصه فصل. 106

فصل چهارم: تجزیه وتحلیل داده ها 107

4-1 مقدمه. 108

4-2 توصیف متغیر های میانجی.. 109

4-2-1 توزیع فراوانی جنسیت پاسخگویان. 109

4-2-2 توزیع آماری وضعیت تأهل پاسخ دهندگان. 110

4-2-2 توزیع آماری وضعیت سنی پاسخ دهندگان. 111

4-2-4 توزیع آماری تحصیلات پاسخ دهندگان. 112

4-3 توصیف متغیر های تحقیق. 112

4- 3-1 آزمون بارتلت  و کایز-میر-اوکین. 113

4-3-2 قابلیت اعتماد (پایایی) 114

4-3-2-1 روش آلفای کرونباخ. 114

4-3-3 بررسی شاخص های نکویی برازش... 115

4-3-4 ماتریس همبستگی متغیرها 116

4-3-5 نمودار ضریب مسیر. 118

4-3-6 نمودار مقادیر آماره 120

7-3-4 برآوردها یا ضرایب مدل اندازه گیری.. 120

4-4 بررسی فرضیات تحقیق. 123

4-4-1بین  عوامل فردی و روانی با فرایند تصمیم خریداران کالاهای لوکس رابطه وجود دارد. 124

4-4-2 بین عوامل فرهنگی- اجتماعی و گروهی بر فرایند تصمیم خریداران کالاهای لوکس رابطه وجود دارد . 124

4-4-3 بین عوامل موقعیتی بر فرایند تصمیم خریداران کالاهای لوکس رابطه وجود دارد . 125

4-5 خلاصه فصل. 126

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات.. 128

5-1 مقدمه. 129

5-2 نتیایج مربوط به دموگرافی یا جمعیت شناسی.. 131

5-2-1  نتایج مربوط به جنسیت.. 131

5-2-2 نتایج مربوط به تاهل. 131

5-2-3 نتایج مربوط به سن. 132

5-2-4 نتایج مربوط به سطح تحصیلات.. 132

5-2-5 نتیجه کلی.. 132

5-3 نتایج مربوط به منغیرها 133

5-4 نتایج مربوط به فرضیه ها 133

5-5 بحث و بررسی.. 134

1-5-5 مهمترین یافته های تحقیق. 135

5-6 محدودیت ها 135

5-7 پیشنهادات.. 136

5-8 پیشنهاد هایی برای تحقیقات آتی.. 137

5-9 خلاصه فصل. 138

منابع و مآخذ. 139

پیوستها و ضمائم. 145

دانلود پایان نامه بررسی عوامل مرتبط با فرآیند تصمیم گیری خریداران کالاهای لوکس در شهر مشهد






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پایان نامه بررسی عوامل مرتبط با فرآیند تصمیم گیری خریداران کالاهای لوکس در شهر مشهد ,

تاريخ : 1 مهر 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : موسوی | بازدید : <-PostHit->
تست زنی با نگاه در 10 ثانیه

دانلود تست زنی با نگاه در 10 ثانیه

دانلود تست زنی با نگاه در 10 ثانیه

دانلود تست زنی با نگاه در 10 ثانیه
فنون تست زنی
دانلود آموزش تست زنی
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود کتاب
دانلود نمونه سوالات
دانلود گزارش کارآموزی
دانلود طرح توجیهی
کار در منزل
دانلود
دسته بندی کنکور
فرمت فایل pdf
حجم فایل 3291 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 66

شما با داشتن این جزوه 100% در کنکور قبول وحائز رتبه مورد قبول خواهید شد

اگر داوطلب کنکور هستید ویا دانش آموز در هر مقطعی حتماً این کتاب را بخوانید

شکر خداوند متعال را که در پناه الطاف بی دریغش این امکان را برای من فراهم نمود تا پس

از سال ها تلاش بی وقفه و شبانه روزی مجموعه ای دیگر به فرزندان عزیز این کشور تقدیم

کنم.

 

تست زنی با نگاه در10 ثانیه جزء مهمترین دغدغه های هر دانش آموز و یا داوطلب کنکوری

است و سوالی که همواره مطرح می شود این است که مگر می شود با کمترین معلومات علمی

تست زد و یا با نگاه بتوان ارتباط بین گزینه ها را کشف کرده و در مدت زمان کمتر از 10 ثانیه

دو گزینه غلط را پیدا کرد!؟

 

کتاب  حاضر که با نگارشی ساده و روان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است

شامل تمامی نکات،مفاهیم و تکنیک های تست زنی با نگاه در 10 ثانیه می باشد.

در ضمن داوطلبان و دانش آموزان پس از پایان مطالعه این کتاب به منظور تثبیت و جا افتادن

آموزش ها و یادگیری 100 % تکنیک های تدریس شده ،حتما باید خود به تست زنی مجدد به

صورت آموزشی و سرعتی اقدام نمایند

 

دانلود تست زنی با نگاه در 10 ثانیه






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
تست زنی با نگاه در 10 ثانیه ,

تاريخ : 31 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : موسوی | بازدید : <-PostHit->
پایان نامه اولویت بندی و انتخاب مکان مناسب برای شعب بانک اقتصاد نوین

پایان نامه اولویت بندی و انتخاب مکان مناسب برای شعب بانک اقتصاد نوین

دانلود پایان نامه اولویت بندی و انتخاب مکان مناسب برای شعب بانک اقتصاد نوین

پایان نامه اولویت بندی و انتخاب مکان مناسب برای شعب بانک اقتصاد نوین
 اولویت بندی و انتخاب مکان مناسب برای شعب بانک اقتصاد نوین
کان مناسب برای شعب بانک 
پایان نامه اولویت بندی و انتخاب مکان مناسب
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل doc
حجم فایل 1089 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 111

پایان نامه اولویت بندی و انتخاب مکان مناسب برای شعب بانک اقتصاد نوین

چکیده:

تعیین مکان مناسب از جمله برای یک کارخانه یا شعبه ای جهت یک بانک ویا ... یکی از کلیدی ترین و مهمترین تصمیمات استراتژیک می باشد چرا که نتایج این تصمیم گیری در درازمدت موجب ایجاد تاثیراتی در اقتصاد ،محیط زیست ، مسائل اجتماعی ، و ... می شود از جمله مهمترین تاثیرات درون سازمانی مکان یابی عبارتست از تاثیر آن بر سود دهی سازمان. تاسیس و افتتاح شعبه در مکانهای بهینه نه تنها موجب ارائه خدمات موثر و بهتر به مشتریان می گردد بلکه در مجموع کل مجموعه بانک را در یک وضعیت مطلوب و موفق قرار می دهد تصمیم های مرتبط با مکان یابی یک شعبه می تواند اثر بزرگی بر توانایی کسب و حفظ مزیت رقابتی باشد .دراین پژوهش معیارهای جمعیت ، ترافیکی ، استخدامی دربخشهای مختلف ، بانکدار و پراکندگی کسب و کار و خدمات شهری و شاخصهای مربوط به هرکدام از معیارها باتوجه به نظرخبرگان انتخاب گردیده و باتوجه به آنها پرسشنامه هایی طراحی و بین خبرگانی که با استفاده از روش دلفی انتخاب  شده بودندتوزیع گردید و پس از جمع آوری داده ها ، وزن شاخصها با استفاده از روش AHP فازی تعیین شد و درنهایت بوسیله روش TOPSIS فازی مکانها اولویت بندی گردید.

 

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                 صفحه

1-1- کلیات پ‍ژوهش.............................................................................................................. 1

1-2-بیان موضوع ................................................................................................................. 2

1-3- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق .................................................................................... 3

1-4- اهداف اصلی تحقیق...................................................................................................... 4

1-5- سوالات تحقیق............................................................................................................. 4

1-5-1 سوالات فرعی ........................................................................................................... 4

1-6- نوع روش تحقیق ......................................................................................................... 4

1-7- روش و ابزار گردآوری اطلاعات .................................................................................. 5

1-8- قلمرو انجام تحقیق....................................................................................................... 5

1-9-تعریف واژگان ............................................................................................................. 5

1-10 متغییر های تحقیق ........................................................................................................ 6

فصل دوم: ادبیات تحقیق

2-1- مقدمه ......................................................................................................................... 7

2-2- سیر تحول موضوع ....................................................................................................... 8

2-3- عوامل موثر در مکان یابی بانکها ................................................................................... 10

2- 3-1- انواع مدلهای مکان یابی ......................................................................................... 10

2-3-2- تشریح برخی مدلهای مهم در مکان یابی ................................................................... 10

2-4-  روش AHP............................................................................................................. 14

2-4-1- اصول فرایند تحلیل سلسله مراتبی ............................................................................ 14

2-4-2- ویژگیهای فرایند AHP .......................................................................................... 15

2-4-3- فرایند تحلیل سلسله مراتبی AHP  ......................................................................... 16

2-5- روش AHP فازی ..................................................................................................... 17

2-5-1- فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی ............................................................................. 17

2-5-2- تاپسیس فازی ........................................................................................................ 17

2-5-3- متغییر های تحقیق ................................................................................................... 18

2-5-4- سابقه تحقیقات و پژوهشهای مشابه........................................................................... 19

 2-5-5-  تحقیقات انجام شده در خارج از کشور................................................................... 20

2-6- آشنایی با بانک اقتصاد نوین ........................................................................................ 23

2-6-1- تاریخچه بانک و بانکداری ...................................................................................... 23

2-6-1-1- تاریخچه بانکداری .............................................................................................. 23

2-6-1-2- تاریخچه اسکناس ............................................................................................... 24

2-6-2- بانک‌های نوین در ایران............................................................................................ 27

2-6-3- تاریخچه بانک اقتصاد نوین ..................................................................................... 34

2-6-3-1- معرفی بانك........................................................................................................ 34

2-6-3-2- اعضای هیات مدیره بانك..................................................................................... 35

2-6-4- وضعیت فعلی شعب بانک اقتصاد نوین در کل ایران و منطقه یک استانها...................... 36

2-6-5- وضعیت شعب فعلی بانک در منطقه یک استانها ........................................................ 36

2-6-6-  سهامداران عمده بانک اقتصاد نوین ......................................................................... 37

2-6-7- چارت سازمانی بانک اقتصاد نوین............................................................................. 38

فصل سوم:  روش تحقیق

3-1- مقدمه......................................................................................................................... 39

3-2- روش تحقیق .............................................................................................................. 40

3-3- مدل انجام تحقیق ........................................................................................................ 40

3-4- متغییرهای پژوهش ...................................................................................................... 41

3-5- جامعه آماری .............................................................................................................. 41

3-6- روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه ......................................................................... 41

3-7- ابزار های گرد آوری اطلاعات ..................................................................................... 41

3-8- معرفی پرسشنامه ........................................................................................................ 42

3-8-1- روایی و پایایی ابزار سنجش .................................................................................... 42

3-8-1-1- روایی ابزار سنجش ............................................................................................. 42

3-8-1-2- پایایی ابزار سنجش.............................................................................................. 43

3-8-1-3- روش تجزیه و تحلیل داده ها .............................................................................. 43

3-8-4- روش دلفی............................................................................................................. 44

3-8-4-1- تاریخچه............................................................................................................. 44

3-4-8-2- روش دلفی......................................................................................................... 44

3-8-4-3- مراحل انجام روش دلفی...................................................................................... 46

3-8-4-4- موارد استفاده روش دلفی..................................................................................... 47

3-8-4-5- فواید و نقاط قوت روش دلفی............................................................................. 47

3-8-4 -6- خروجی‌های روش دلفی..................................................................................... 47

3-8-4-7- محدودیت‌های روش دلفی................................................................................... 47

3-8-4-8- نمودار روش دلفی .............................................................................................. 49

3-9- روش AHP فازی ..................................................................................................... 50

3-9-1- محاسبه وزن نهایی................................................................................................... 51

3-9-2- تجزیه و تحلیل یافته ها............................................................................................ 56

 3-9-3- مدل مفهومی پژوهش :رویکرد ترکیبی (FAHP-FTOPSIS ) ............................... 58

3-9-4-مرحله دوم تشکیل ماتریس مقایسات زوجی .............................................................. 59

3-9-5- نتایج سایرمعیار ها .................................................................................................. 61

3-10- پاسخ به سوالات تحقیق.............................................................................................. 71

فصل چهارم: نتیجه گیری و پیشنهادات

4-1- مقدمه ........................................................................................................................ 78

4-2- محدودیتهای تحقیق..................................................................................................... 79

4-3- نتیجه گیری ................................................................................................................ 80

4-4-  پیشنهادات................................................................................................................. 81

4-5- راهکارها و پیشنهادات تحقیق ...................................................................................... 81

4-6- پیشنهادهایی برای تحقیقات و پژوهشهای آینده ............................................................. 82

منابع و ماخذ........................................................................................................................ 83

پیوست ها............................................................................................................................ 87

 



دانلود پایان نامه اولویت بندی و انتخاب مکان مناسب برای شعب بانک اقتصاد نوین






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پایان نامه اولویت بندی و انتخاب مکان مناسب برای شعب بانک اقتصاد نوین ,

پایان نامه بررسی چالش های برنامه درسی دروس حقوقی مقطع رشته انتظامی دانشگاه علوم انتظامی

پایان نامه بررسی چالش های برنامه درسی دروس حقوقی مقطع رشته انتظامی دانشگاه علوم انتظامی

دانلود پایان نامه بررسی چالش های برنامه درسی دروس حقوقی مقطع رشته انتظامی دانشگاه علوم انتظامی

بررسی چالش های برنامه درسی دروس حقوقی مقطع رشته انتظامی دانشگاه علوم انتظامی
دسته بندی حقوق
فرمت فایل doc
حجم فایل 1002 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 301

بررسی چالش های برنامه درسی دروس حقوقی مقطع رشته انتظامی دانشگاه علوم انتظامی

دروس حقوقی جایگاه مهمی در مراکز عالی و دانشگاه پلیس های جهان دارد. انجام بخش مهمی از وظایف پلیس مانند؛ قانون مداری، جامعه گرایی، کمک به اجرای عدالت، پیشگیری از جرم، ایجاد محیطی امن برای شهروندان و نظم و امنیت اجتماعی نیازمند به دانش حقوقی است.

در ایران پس از تفکیک و تخصصی شدن پلیس در نیروی انتظامی، پلیس انتظامی به عنوان یکی از پلیس های مهم در این سازمان تأسیس و به موجب قانون موظف به انجام مأموریت و وظایف فوق الذکر گردید. انجام بخش وسیعی از وظایف و مأموریت های محوله به پلیس انتظامی نیازمند فراگیری آموزش دروس حقوقی است و این امر نیز نیازمند برنامه ریزی درسی مناسب می باشد. به همین منظور پژوهش حاضر تلاش داشته است با الهام از نظریه فرانسیس کلاین الگوی برنامه درسی دروس حقوقی دوره کارشناسی رشته انتظامی دانشگاه علوم انتظامی را طراحی و اعتباربخشی نماید. عناصر و ویژگی های الگوی مذکور شامل سه حوزه عناصر بنیادی قانونی، عناصر راهبردی و عناصر برنامه درسی می باشد. روش پژوهش توصیفی، تحلیلی و نوع پژوهش کاربردی – توسعه ای است. جامعه پژوهش که به شیوه هدفمند انتخاب شده است، برای بررسی مورد نظر شامل چهل نفر از فارغ التحصیلان شاغل در کلانتری های تهران با اطلاعات و تجربه لازم و دوازده نفر از خبرگان است. ابزار اندازه گیری توزیع پرسشنامه برای فارغ التحصیلان و مصاحبه با خبرگان می باشد. پرسشنامه که محقق ساخته و پایایی پرسشنامه نیز با توجه به آزمون آلفای کرونباخ انجام گرفته است. تجزیه و تحلیل یافته نیز با استفاده از ورود اطلاعات به محیط اکسل و spss و روش آن به صورت فراوانی و درصد، میانگین و سایر شاخص های آماری، رتبه بندی، آزمون دوجمله ای، انواع آزمودنی های آنالیز واریانس انجام شده است.

فهرست مطالب

چکیده

فصل اول: کلیات طرح پژوهش

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف پژوهش

سؤال های پژوهش

تعاریف نظری و عملیاتی اصطلاحات

استفاده کنندگان از پژوهش

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینۀ پژوهش

دانشگاه و ضرورت برنامه ریزی درسی و آموزش دروس حقوقی

چالش های برنامه درسی فراروی دانشگاه ها

مدیریت برنامه درسی دانشگاه ؛ هدایت و راهبری تغییرات در آن

مراحل برنامه ریزی درسی

رویکردهای برنامه درسی

نظریه های تعیین اهداف آموزشی

منابع تعیین هدف ها

محتوای برنامه درسی

حوزه ها و موضوعات تشکیل دهنده محتوا

معیارهای اساسی تعیین محتوا

راهبردهای تدریس در برنامه درسی

اصول ارائه محتوای دروس

روش­های ارائه شفاهی محتوا (تدریس)

یاددهنده در نقش مشاور و رهبر در ارائه محتوای دروس

روش های ارائه محتوای دروس

مکان ارائه

ابزار ارائه

ارزشیابی برنامه درسی

روش های ارزشیابی

اصول ارزشیابی

الگوهای ارزشیابی از برنامه درسی

الگوهای برنامه درسی دانشگاهی

الگوهای برنامه درسی

الگوی برنامه درسی براساس منابع و موضوعات مختلف

پلیس در ایران، وظایف و آموزش­ها(تعریف، تاریخچه، آموزش و رشته انتظامی)

پلیس و وظایف ضابطیت

تعریف لغوی ضابط

تعریف مفهومی

انواع ضابطان دادگستری

نیروی انتظامی در مقام ضابط دادگستری

 آگاهی حقوقی دانشجویان رشته انتظامی درخصوص وظایف ضابطیت

شکل گیری پلیس و مراکز آموزشی آن

وظایف پلیس

رسالت رشته انتظامی

ضرورت آموزش دروس حقوقی به پلیس

اهداف آموزش دروس حقوقی رشته انتظامی و نیازهای جامعه

نقش فراگیران پلیس در اهداف

منابع اهداف دروس حقوقی رشته انتظامی

اهداف آموزشی، آموزش عالی و دانشگاه

اهداف آموزش در اسناد آموزشی و تربیتی دانشگاه علوم انتظامی

نقش آموزش دروس حقوقی در فرآیند رشد و توسعه کشور در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی

مبانی الگوی برنامه درسی دروس حقوق رشته انتظامی

تبیین چشم­انداز، بیانیه رسالت مأموریت و موضوعات راهبردی دانشگاه علوم­انتظامی با الهام از اسناد کلان چشم­انداز و بیانیه دانشگاه

وضعیت ارائه دروس حقوقی رشته انتظامی در دانشگاه علوم انتظامی

اهمیت دروس حقوقی در نظام های آموزشی پلیس های جهان

آموزش پلیس در برخی از کشورهای جهان

آموزش پلیس در ایالات متحده آمریکا

آموزش پلیس در اوهایو

رشد مهارت های جسمی

آموزش در دانشگاه لستر  انگلستان

پیشینه پژوهش

مطالعات انجام شده در ایران و خارج ایران

نتیجه گیری مبانی نظری

فصل سوم: روش پژوهش

  • نوع و روش پژوهش
  • جامعه پژوهش
  • جامعه پژوهش برای بررسی چالش های برنامه درسی
  • جامعه پژوهش برای اعتباربخشی الگو
  • پایایی پرسشنامه ها
  • ابزار جمع آوری داده ها
  • روایی پرسشنامه
  • روش تجزیه و تحلیل داده ها
  • نحوه طراحی الگوی پیشنهادی
  • ارائه پیشنهاد

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته ها

پاسخ به سؤال اول پژوهش:

چالش­های برنامه درسی دروس حقوق دوره کارشناسی رشته انتظامی دانشگاه علوم انتظامی چیست؟

توزیع فراوانی نمونه مورد مطالعه

توصیف کلی داده ها

1-بررسی وضعیت درس مقدمه علم حقوق از دیدگاه فارغ التحصیلان رشته انتظامی

2-بررسی وضعیت درس حقوق شهروندی از نگاه فارغ التحصیلان رشته انتظامی

3-«بررسی وضعیت درس قانون مجازات اسلامی از نگاه فارغ التحصیلان رشته انتظامی»

4-بررسی وضعیت درس حقوق جزای عمومی (1) از نگاه فارغ التحصیلان رشته انتظامی

5-بررسی وضعیت درس حقوق جزای عمومی (2) از نگاه فارغ التحصیلان رشته انتظامی

6-بررسی وضعیت درس طرز تشکیل پرونده قضایی از نگاه فارغ التحصیلان رشته انتظامی

7- بررسی وضعیت درس حقوق اساسی جمهوری اسلامی ایران از نگاه فارغ­التحصیلان رشته انتظامی

8-بررسی وضعیت درس قانون مدنی از نگاه فارغ التحصیلان رشته انتظامی

9-بررسی وضعیت درس قانون به کارگیری سلاح از نگاه فارغ التحصیلان رشته انتظامی

10- بررسی وضعیت درس آیین دادرسی مدنی از نگاه فارغ التحصیلان رشته انتظامی

11- بررسی وضعیت درس قانون مجازات نیروهای مسلح از نگاه فارغ­التحصیلان رشته انتظامی

12-بررسی وضعیت درس آیین دادرسی کیفری از نگاه فارغ التحصیلان رشته انتظامی

13- بررسی وضعیت دروس براساس سؤالات نوزده گانه

14- جمع­بندی وضعیت عوامل 19 گانه بر دروس مورد مطالعه تحقیق از طریق آزمون دوجمله ای

15- جمع بندی تأثیر دروس 12 گانه در انجام وظایف شغلی و مأموریت های محوله

16-«آزمون دو جمله ای (Binomial Test) به منظور بررسی وضعیت دروس 12 گانه از نگاه فارغ­التحصیلان مورد مطالعه»

17- بررسی وضعیت نقش موضوع های دوازده گانه در دروس دوازده گانه رشته انتظامی

18-طبقه­بندی دروس دوازده گانه با استفاده از میانگین نظرات فارغ التحصیلان

توصیف چالش های برنامه درسی دروس حقوق رشته انتظامی

توصیف مناطق و نقاط برش با توجه به جدول ارزیابی موضوعات توسط فارغ التحصیلان

نکات برجسته الگوی پیشنهادی

منابع استخراج الگوی پیشنهادی

اعتباربخشی الگوی پیشنهادی

 چگونگی اعتبارسنجی الگوی پیشنهادی

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

بحث و نتیجه گیری

پیشنهادها

محدودیت های تحقیق

منابع فارسی

منابع لاتین

ضمائم

پرسشنامه ها

دانلود پایان نامه بررسی چالش های برنامه درسی دروس حقوقی مقطع رشته انتظامی دانشگاه علوم انتظامی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پایان نامه بررسی چالش های برنامه درسی دروس حقوقی مقطع رشته انتظامی دانشگاه علوم انتظامی ,

<-BloTitle->
<-BloText->